(096) 088-55-23 (098) 500-86-17 (050) 401-28-70 (093) 185-42-82
Товаров: 0 шт.
Сумма: 0 грн.
Внимание! При выборе Тип подбора «С аналогами» - перед заказом детали, выданной как аналог, обязательно проверяйте соответствие по каталогу производителя

10-05-2023
Умови отримання гарантії на компресор кондиціонера

Умови отримання гарантії на компресор кондиціонера

Ми пропонуємо як нові, так і відновлені компресори кондиціонера з гарантією. Компресори реставруються на європейських заводах-виробниках компресорного обладнання, змінюється вся начинка, сальники, підшипники, поршнева група та інше, забарвлюється антикором і запускається на стенд під пікові навантаження та заповнюється маслом для транспортування. У результаті маємо, фактично, нову запчастину, за ціною в 2-3 рази нижчою за нову оригінальну, причому з гарантією.

Умови отримання гарантії на компресор кондиціонера

❗ Дуже часто компресори кондиціонера виходять з ладу через те, що продукти зносу (тирса, стружка) женуться по системі і потрапляють у поршневу систему компресора. І відбувається найстрашніше – заклинювання компресора. Після цього він не ремонтується і потрібна лише заміна.

ВАЖЛИВО!

Для збереження отримання гарантії на компресор кондиціонера при заміні компресора кондиціонера обов'язково потрібно:

  • Змінити осушувач конденсера або радіатор кондиціонера в зборі з осушувачем. Там можуть залишатися продукти зносу що можуть спричинити потрапляння абсорбуючого наповнювача фільтра осушувача до системи.
  • Повністю промити систему та очистити трубопроводи системи кондиціювання під тиском. Інакше продукти зношування, що залишилися від старого кондера, наприклад, стружка від вироблення, може потрапити в поршневу систему нового компресора і заклинити вал, що призведе до купівлі нового дорогого компресора, оскільки це не буде гарантійним випадком.
  • Ремонт системи авто кондиціонера повітря або встановлення його деталей повинні виконуватися тільки сертифікованими і навченими спеціалістами.
  • Порядок демонтажу або встановлення компресора приводиться відповідно офіційному керівництву по ремонту автомобіля.
  • Закривайте кришками відкриті фітинги одразу після від'єднання шлангів або інших частин, щоб не допустити потрапляння забруднень і вологи в систему.
  • При необхідності очищення системи циркуляції хладогенту використовуйте відповідне промивальне обладнання та спеціалізовану рідину.
  • Обов’язково потрібно замінити фильтр осушувач, конденсор та клапан ТРВ, якщо в системі присутнє брудне масло з елементами металевої стружки.
  • При встановленні компресора кондиціонера злийте з картера компресора транспортувальне мастило.
  • Залийте оригінальне компресорне мастило або його аналог, рекомендований заводом-виробником під дану систему кондиціонування, в потрібному обсязі з аналогічною в'язкістю.
  • При встановленні нового компресора кондиціонера Denso обов'язково використовувати оригінальне мастило згідно з технічними вимогами виробника.

💡 У Наряд-замовленні на СТО, під час встановлення нового компресора кондиціонера, має бути зазначений перелік цих робіт та умов. Збережіть собі Наряд-замовлення з печаткою СТО - це ваша гарантія на компресор кондиціонера, якщо вийде з ладу протягом 6 місяців гарантійного терміну з моменту його придбання. Тому встановлюйте компресор кондиціонера на ваш автомобіль лише у перевірених спеціалізованих автомайстернях, а не в гаражі у дядька Петі.

Звертайтесь до менеджерів компанії AllParts за підбором та процінкою кондиціонерів.

1. Загальні умови гарантії

1.1. гарантійний термін становить:

  • новий компресор кондиціонера - 6 (шість) місяців з дати продажу;
  • новий компресор TM DENSO – 12 (дванадцять) місяців з дати продажу;
  • відновлений компресор кондиціонера - 6 (шість) місяців з дати продажу;
  • комплектуючі системи кондиціонування - 3 (три) місяці з дати продажу;
  • послуга з ремонту компресора кондиціонера та системи кондиціювання - 6 (шість) місяців з дати продажу;

1.2. в разі ремонту агрегату чи автомобіля, гарантія поширюється тільки на виконані роботи та використані комплектуючі;

1.3. агрегати підлягають поверненню або обміну протягом 14 днів з моменту продажу, за умови відсутності слідів монтажу, збереження цілісності заводської упаковки та гарантійних пломб;

1.4. Постачальник не компенсує вартість витрат на зняття і встановлення, послуги транспортних компаній, тех. рідини, прокладки та інші витратні матеріали, які пов’язані з несправністю агрегату;

1.5. термін гарантії починається з дати продажу товару Покупцеві. Датою продажу вважається дата отримання товару на складі компанії-перевізника або дата отримання товару на складі Постачальника. У разі встановлення агрегату на сервісі Постачальника, датою початку гарантійного обслуговування вважається дата випуску автомобіля Покупця з сервісу;

1.6 гарантійне обслуговування здійснюється тільки після надання Покупцем агрегату/запчастини на склад Постачальника або після надання автомобіля Покупцем на СТО Постачальника;

1.7. у разі визначення поломки як не гарантійний випадок, Покупець зобов'язаний компенсувати Постачальнику всі витрати, пов'язані з доставкою агрегату, діагностикою та іншими витратами, якщо такі були присутні;

1.8. у разі виникнення зміни в роботі встановленого або відремонтованого агрегату чи запчастини (сторонні шуми, нерівномірна робота та ін.), покупець зобов'язаний негайно припинити експлуатацію транспортного засобу та зв'язатися з представником Постачальника для консультації про можливість подальшої експлуатації. Постачальник залишає за собою право відмовити Покупцеві в гарантійному обслуговуванні в разі невиконання цього пункту;

1.9. Постачальник несе відповідальність за все майно Покупця, яке знаходиться на території Постачальника на протязі всього періоду гарантійних розглядів.

1.10. Постачальник не несе відповідальність за збереження особистих речей, залишених в транспортному засобі Покупцем.

2. Зобов'язання Постачальника по розгляду рекламації:

2.1. рекламація розглядається та ухвалюється рішення протягом 14 днів з моменту надходження агрегату і документів, зазначених у пункті 3;

2.2. в разі задоволення рекламації агрегат підлягає ремонту без додаткових фінансових витрат замовником;

2.3. заміна агрегату на аналогічний (при наявності відповідного на складах компанії) або повернення грошових коштів (по проходженню 14-ти денного терміну з дня продажу) за куплений товар можливе тільки при не ремонтопридатності старого;

2.4. в разі незадоволення рекламації - повідомити замовника про повернення наданого агрегату (запчастини) без надання послуг по його ремонту. Якщо замовник в 7-денний термін з моменту відповіді не забере агрегат (запчастину) або автомобіль з філії, то Постачальник не несе відповідальності за його зберігання;

2.5. у разі, якщо несправність агрегату або запчастини визнається гарантійною, то Постачальник зобов’язується безкоштовно перевстановити агрегат тільки в разі його первинного встановлення на сервісі Постачальника.

3. Для розгляду рекламації замовник повинен надати наступний пакет документів:

3.1. гарантійний талон на агрегат;

3.2. копію наряд-замовлення СТО на встановлення і зняття запчастини із записом про гарантійні зобов'язання і змістом повної інформації про СТО (назва, адреса, телефони і т. д.), про автомобіль (марка, модель, рік випуску, двигун, № кузова, пробіг);

3.3. накладну або чек, згідно з якими рекламаційний агрегат (запчастина) був придбаний;

3.4. акт рекламації, заповнений на СТО, де встановлювався агрегат (запчастина), з повними даними про автомобіль (номер кузова, параметри двигуна, пробіг автомобіля на момент встановлення і на момент зняття запчастини) з описом дефекту агрегату (запчастини).

4. Гарантійні зобов'язання не поширюються в наступних випадках:

4.1. відсутній один або кілька документів, передбачених в пункті 3;

4.2. здійснювалося неправильне зберігання, догляд або транспортування агрегату;

4.3. проводився монтаж і/або демонтаж з порушенням технологічного процесу;

4.4. відбулося механічне пошкодження внаслідок автомобільної аварії;

4.5. вихід з ладу елементів системи кондиціонування спровокував несправність компресора кондиціонера, руйнування фільтра осушувача, потрапляння абсорбуючого наповнювача в систему;

4.6. виявлено факт потрапляння води, масла, інших технічних рідин на підшипник приводного шківа, електромагнітну муфту, фрикційну пластину, гумовий приводний демпфер, електропроводку, електророз'єм;

4.7. виявлені не співвісність приводного ременя, несправність натяжних роликів, проміжних роликів, демпферного шківа колінчастого валу, обгінної муфти генератора;

4.8. проводився монтаж компресора на двигун, посадочні місця якого мають пошкодження, сколи, вм'ятини, впливи тимчасових факторів у вигляді корозії, окислення;

4.9. монтаж компресора на двигун проводився без напрямних втулок, якщо вони передбачені заводом-виробником;

4.10. компресор вийшов з ладу через надмірну кількість люмінесцентного барвника в маслі;

4.11. компресор вийшов з ладу через низький або високий обсяг хладону/масла в системі;

4.12. в компресорі виявлено наявність сміття, піску, алюмінієвої стружки, бруду, масла темного кольору, чорного масла з елементами зносу компресора, гумових частин від ущільнень, часток герметика, згустків згорнутого масла, іржі, води, залишків промивної рідини;

4.13. мала місце експлуатація компресора, системи АС після виявлення дефекту;

4.14. при транспортуванні і зберіганні були відсутні заглушки, що перешкоджають попаданню вологи, бруду, пилу, сміття в компресор;

4.15. порушена цілісність пломб в результаті самостійного втручання в компресор, його ремонту, доробки, модернiзацiї або цікавості;

4.16. при встановленні компресора не був замінений фільтр-осушувач;

4.17. монтаж компресора проводився на непромиту систему спеціальним хладоном, не замінений конденсор (радіатор кондиціонера), в разі масла темного кольору, чорного масла з елементами зносу компресора.

5. Рекомендації з встановлення та експлуатації:

5.1. ремонт системи авто кондиціонера повітря або встановлення його деталей повинні виконуватися тільки сертифікованими і навченими спеціалістами;

5.2. порядок демонтажу або встановлення компресора приводиться в відповідному офіційному керівництві по ремонту автомобіля;

5.3. закривайте кришками відкриті фітинги одразу після від'єднання шлангів або інших частин, щоб не допустити потрапляння забруднень і вологи в систему;

5.4. при необхідності очищення системи циркуляції хладогенту використовуйте відповідне промивальне обладнання та спеціалізовану рідину;

5.5. обов’язково потрібно замінити фильтр осушувач, конденсор та клапан ТРВ, якщо в системі присутнє брудне масло з елементами металевої стружки;

5.6. при встановленні компресора кондиціонера злийте з картера компресора транспортувальне мастило, залийте оригінальне компресорне мастило або його аналог, рекомендований заводом-виробником під дану систему кондиціонування, в потрібному обсязі з аналогічною в'язкістю.

5.7 при встановленні нового компресора кондиціонера Denso обов'язково використовувати оригінальне мастило згідно з технічними вимогами виробника.