(096) 088-55-23 (098) 500-86-17 (050) 401-28-70 (093) 185-42-82
Товаров: 0 шт.
Сумма: 0 грн.

ДОСТАВКА, ОПЛАТА

✔️ Замовлення запчастин інтернет-магазином allparts.com.ua по Україні відправляється наступними компаніями перевізниками:

  • Нова Пошта,
  • Автолюкс.

✔️ Замовлення по Харкову можуть бути надіслані службами таксі або отримані покупцем у точці видачі компанії.

💡 Оплата транспортних витрат, згідно з тарифами Перевізника, лягає на одержувача.

Оплата замовлень

🛡️ УВАГА! У мережі існують десятки фірм з найменуванням Allparts, тому перед замовленням переконайтеся, щоб номер телефону / вайберу або телеграм, за яким ви замовляєте, був присутній на сайті нашої фірми на сторінці Контакти.

❗ Працюємо зараз, на жаль, за 100% передоплатою, склади не відпускають товар без повної передоплати. Відправляємо запчастину безпосередньо на клієнта зі складу, де ця запчастина знаходиться. Можливий самовивіз в Харкові після передоплати та за попереднім погодженням з менеджером.

✔️ Оплата на рахунок приватного підприємця в Приватбанку (без ПДВ, 2-а група) або на картку, через термінал або з рахунку/картки покупця.

✔️ Оплата накладеним платежем Новою поштою після часткової передоплати на рахунок підприємця, хоча б у сумі транспортних витрат у дві сторони. Це страхування того, що витрати на перевезення вантажу, якщо клієнт не забере товар, компенсують витрати продавця.

✔ Реквізити для оплати замовлення надаються за вайбером, телеграмами, смс або на електронну скриньку замовника. Для юридичних осіб надається рахунок на оплату та видаткові накладні (без ПДВ).

✔ Замовлення надсилається клієнту тільки після його часткової або повної* оплати.

🔺 Мінімальний розмір замовлення для товарів на складах в Україні (1-4 дні) – від екв. 10 Євро**!

🔺 Мінімальний розмір замовлення для товарів на закордонних складах (на замовлення, від 5 днів) – 100 Євро.***

____________________________

* - повна передоплата потрібна для замовлення кілець, вкладишів, прокладок у плівковій упаковці (комплектів прокладок), запчастин електрики, кузовних та габаритних вузлів та агрегатів, а також для товарів із закордонних складів "під замовлення" та для неповоротних (розпродажних) запчастин.

** - якщо сума замовлення (або ціна запчастини) менша за еквівалент 10 євро, то можна зробити замовлення тільки з урахуванням нарахування додаткових транспортних витрат по переміщенню товару для відправки в офіс компанії (завжди індивідуально - від 50 до 150грн., залежно від дальності переміщення).

*** - уважно перевіряйте номери та застосованість запчастин, що замовляються на закордонних складах, оскільки ці позиції не підлягають поверненню.

Гарантія та повернення

✔️ Купуючи запчастини в нашому магазині – ви фактично купуєте товар безпосередньо зі складу оптового постачальника-імпортера, який офіційно завіз запасну частину на свій склад і має сертифікати походження та якості для кожної торгової марки.

✔️ Для дотримання гарантійних зобов'язань постачальником та для отримання вами права на рекламаційне відшкодування, у разі відмови автодеталі з вини можливого шлюбу виробника, настійно рекомендуємо проводити установку куплених вузлів та агрегатів тільки на спеціалізованих СТО з отриманням відповідних підтверджуючих документів (замовлення та наряд інше), засвідчених печаткою сервісу.

💡 Однак, слід мати на увазі, що гарантія постачальників поширюється тільки на ті запасні частини, які є замінниками (аналогами), виробленими для вторинного ринку автопродаж (aftermarket). На оригінальні автозапчастини (OEM – original equipment manufacturer) всіх марок автозбирачів (Toyota, Mitsubishi, Mercedes, BMW, VAG тощо) – гарантія постачальника-імпортера не поширюється. Для отримання гарантії на оригінал ви повинні купувати та встановлювати оригінальні автодеталі тільки у офіційних представників (дилерів/автотрейдерів) автомарок на їх авторизованих автосервісах (У ОФІЦІАЛІВ), але це буде коштувати дорого!

🛡️ Від себе гарантуємо те, що зробимо все можливе, що від нас може залежати, для вирішення рекламаційних випадків на користь наших клієнтів.

Правила повернення товару

  • Необхідно повернути товар на склад інтернет-магазину (або постачальника) у строк менше, нiж 14 діб з дати замовлення. Під "датою замовлення" мається на увазі дата першої з подій:
    • робочий день надходження оплати авансу за товар;
    • робочий день замовлення без передоплати (для постійних клієнтів), який виконаний через сайт або за месенджером менеджера магазину;
    • робочий день надсилання товару на адресу покупця від магазину.
  • Повернення має бути саме отримане магазином у цей термін, а не відправлено на 13-й або 14-й день з іншого міста на адресу магазина або постачальника.
  • Повертаємий товар має бути без пошкодження заводської зовнішньої та внутрішньої упаковки та без слідів установки.
  • Оплата транспортних витрат з повернення товару з вини клієнта (наприклад, неправильний самостійно виконаний підбір та замовлення запчастини або запчастина не знадобилася та інші причини) здійснюється за рахунок покупця/замовника.

💡 При замовленні уточнюйте можливість повернення позиції, що замовляється по даному конкретному складу. Також можна побачити примітку щодо повернення позиції, якщо підвести курсор до прапорця в рядку видачі ціни за конкретним номером запчастини.

Поверненню не підлягають*:

  • запчастини з пошкодженою упаковкою, а також без наявності або пошкодження наклейки (стікера) виробника з номером запчастини;
  • запчастини зі слідами установки, приміряння або експлуатації;
  • деталі електричної групи (лямбда-зонди, свічки, лампи, електробензонасоси, датчики, комутатори, реле, форсунки, котушки запалювання, свічкові дроти тощо);
  • запчастини "пiд замовлення" (з терміном поставки від 5 днів), привезені із закордонних складів;
  • Б/У запчастини;
  • запчастини, при замовленні яких у примітці або описі у рядку позиції на сайті було зазначено, що вони є "Неповоротними";
  • запчастини, що не відповідають замовленим, тобто якщо повертається не те, що клієнту було видано (відправлено).

 * На підставі: Закон України ОПП Розділ 2, стаття 9, пункт 1 абзац 2.

 

Правила повернення по рекламації (брак виробника, виход з ладу в межах гарантійного терміну)

🔺 У разі виникнення рекламації, необхідно підготувати такі документи:

  • Акт виконаних робіт (або копія Замовлення-Наряду) від СТО, де проводилася установка виробу, з повним переліком робіт та запасних частин які змінювалися, із зазначенням: дати встановлення, даних автомобіля (вінкод, марка, модель, рік випуску, об'єм двигуна, коробка), пробігу автомобіля на момент встановлення, переліку робіт, виконаних під час заміни даної запчастини тощо.
  • Акт дефектування (рекламації). Заповнюється на СТО, де відбувалася заміна рекламаційної запчастини. Форма акта є вільною. В Акті дефектування/рекламації обов'язково повинні бути зазначені: дата демонтажу, дані автомобіля, пробіг на момент демонтажу запчастини, що вийшла з ладу, опис проблеми, з якою клієнт звернувся на СТО, висновок спеціаліста СТО, на підставі якого було прийнято рішення надіслати рекламацію постачальнику (брак виробника не з вини водія чи СТО).
  • Копія свідоцтва про реєстрацію СТО.
  • Гарантійний талон, якщо такий передбачений виробником.

✅ Заповнені екземпляри документів вкласти в посилку разом із поверненням. Транспортні витрати при поверненні оплачуються покупцем.

🔺 Терміни розгляду рекламації:

  • Нова деталь (брак, некомплект) – до 14 робочих днів (з моменту отримання постачальником або передачі постачальником виробнику).
  • Рекламація - до 30 календарних днів (з моменту отримання постачальником або передачі постачальником виробнику), а при необхідності проведення додаткових експертиз термін розгляду збільшується на час проведення експертиз та отримання висновків.

Рекламації на продукцію компанії BOSCH

  • Усі рекламації за брендом BOSCH виробник розглядає самостійно в умовах автосервісів, що належать до мережі BOSCH-сервіс;
  • У разі виникнення скарги на виріб компанії BOSCH, покупець (автовласник) повинен відвідати найближчий у його регіоні СТО «BOSCH-сервіс», де в умовах станції та за наявності всього необхідного обладнання та інструменту, техніки сервісу проведуть повне дефектування та діагностику проблемної деталі або елемента;
  • У разі підтвердження наявності браку виробу працівники СТО проведуть його гарантійну заміну. Більше інформації та адрес автостанцій на сайті компанії BOSCH.