(096) 088-55-23 (067) 577-02-84 (050) 401-28-70 (050) 175-32-25
Товаров: 0 шт.
Сумма: 0 грн.
Внимание! При выборе Тип подбора «С аналогами» - перед заказом детали, выданной как аналог, обязательно проверяйте соответствие по каталогу производителя

ЯК ЗАМОВИТИ

✅ Існує, як мінімум, чотири способи замовити запчастини в інтернет-магазині AllParts:

1. Найпростіший спосіб – просто зателефонувати нам і зробити замовлення по телефону, або написати на Viber/Telegram, або замовити зворотній дзвінок через сайт.

2. Якщо не відомий номер запчастини, або сумніваєтеся в його правильності, тоді можна оформити абсолютно безкоштовно електронне замовлення запчастин за VIN кодом (17-тизначний номер/код, який вказаний у техпаспорті авто). Для цього натисніть на піктограму «Запит по VIN» (верхня графічна частина меню інтерфейсу сторінки), заповніть усі необхідні поля та надішліть нам запит.

3. Якщо відомий оригінальний номер необхідної деталі або артикул аналога бренду-замінника – введіть його в поле «Номер запчастини» (горизонтальне поле трохи вище в інтерфейсі сторінки) та натисніть кнопку «Знайти запчастину». Виберіть із виданого списку те, що цікавить, натиснувши кнопку «Купити», помістивши вибрані позиції в «Кошик» (значок «Кошик» знаходиться у верхній графічній частині меню інтерфейсу сторінки). Для подальшого оформлення замовлення увійдіть у «Кошик» (натиснувши на нього) та вивантажте обрані позиції, вказавши адресу відправлення замовлення, номер складу, свої ПІБ та електронну пошту. Зміни статусу замовлення надходитимуть на поштову скриньку або можна побачити поточний стан замовлення у своєму електронному кабінеті в меню «Замовлення», зареєструвавшись на нашому сайті.

4. Самостійно підібрати запчастини за каталогом TecDoc та замовити за номером підібраної запчастини згідно з п.3.

💡 Після того, як електронне замовлення надійде в компанію на обробку, на вказану при оформленні замовлення електронну пошту покупця надішле повідомлення про прийняте замовлення. Далі на електронну скриньку будуть надходити повідомлення зі змінами етапів виконання та поточними статусами замовлення та коментарями.

💡 Покупцеві може зателефонувати менеджер, щоб дізнатися додаткову інформацію на замовлення. Як правило, якщо виникають питання, менеджер зв'язується з клієнтом протягом години, якщо замовлення надійшло у робочий час. Або вранці наступного робочого дня, якщо замовлення виконано у неробочий час.

💡 Менеджер може і не зв'язуватися з покупцем зовсім, якщо замовлення стандартне і клієнтом було вказано електронну скриньку, на яку йдуть повідомлення. Тому необхідно уважно стежити за інформацією, що надходить на електронну скриньку, а також перевіряти папку "Спам" у своїй пошті, оскільки туди може потрапити повідомлення від магазину.

✔️ Докладніше про умови замовлення та повернення можна дізнатися на сторінці нашого сайту Допомога, а про новини компанії AllParts на сторінці — Новини або у FACEBOOK.

  • Замовлення відправляється клієнту тільки після його часткової або повної* оплати!
  • Мінімальний розмір замовлення для товарів на складах в Україні (1-4 дні) – від екв. 10 євро!**
  • Мінімальний розмір замовлення для товарів на закордонних складах (на замовлення, від 5 днів) – 100 Євро.

____________________________

* - повна передоплата потрібна для замовлення кілець, вкладишів, прокладок у плівковій упаковці (комплектів прокладок), запчастин електрики, кузовних та габаритних вузлів та агрегатів, а також для товарів із закордонних складів "під замовлення" та для неповоротних (розпродажних) запчастин.

** - якщо сума замовлення (або ціна запчастини) менша за еквівалент 10 євро, то можна зробити замовлення тільки з урахуванням нарахування додаткових транспортних витрат по переміщенню товару для відправки в офіс компанії (завжди індивідуально - від 30 до 100грн., залежно від дальності переміщення).