(096) 088-55-23 (098) 500-86-17 (050) 401-28-70 (093) 185-42-82
Товаров: 0 шт.
Сумма: 0 грн.

ЯК ЗАМОВИТИ

✅ Існує, як мінімум, чотири способи* замовити запчастини в інтернет-магазині AllParts:

1. Найпростіший спосіб – просто зателефонувати нам і зробити замовлення* по телефону, або написати на Viber/Telegram, або замовити зворотній дзвінок через сайт.

2. Якщо не відомий номер запчастини, або сумніваєтеся в його правильності, тоді можна оформити абсолютно безкоштовно електронне замовлення запчастин за VIN кодом* (17-тизначний номер/код, який вказаний у техпаспорті авто). Для цього натисніть на піктограму «Запит по VIN» (верхня графічна частина меню інтерфейсу сторінки), заповніть усі необхідні поля та надішліть нам запит.

3. Якщо відомий оригінальний номер необхідної деталі або артикул аналога бренду-замінника – введіть його в поле «Номер запчастини» (горизонтальне поле трохи вище в інтерфейсі сторінки) та натисніть кнопку «Знайти запчастину». Виберіть із виданого списку те, що цікавить, натиснувши кнопку «Купити», помістивши вибрані позиції в «Кошик» (значок «Кошик» знаходиться у верхній графічній частині меню інтерфейсу сторінки). Для подальшого оформлення замовлення увійдіть у «Кошик» (натиснувши на нього) та вивантажте обрані позиції, вказавши адресу відправлення замовлення, номер складу, свої ПІБ та електронну пошту. Зміни статусу замовлення надходитимуть на поштову скриньку або можна побачити поточний стан замовлення у своєму електронному кабінеті в меню «Замовлення», зареєструвавшись на нашому сайті.

4. Самостійно підібрати запчастини за каталогом TecDoc та замовити за номером підібраної запчастини згідно з п.3.

---------------------------------------------------

👉 * - ми не робимо групового прорахунку списків запчастин (більше 2-3-х позицій) для клієнтів, які раніше у нас нічого не купували. Тому що оригінальні каталоги платні, а груповий прорахунок вимагає багато часу фахівця при мінімальній гарантії покупки випадковим клієнтом з вулиці. Багато автовласників закидають списки для прорахунку на кілька адрес, а іноді навіть прораховують для авто, яке навіть не приїхало в Україну. Вибачте, не допоможемо. Особливо це стосується прорахунків списків запчастин для автомобілів з Америки. Оскільки основний пріоритет віддається замовленням, виконаним клієнтами самостійно через меню сервісу "Кошик" за каталожним номером запчастини та вже оплаченим замовленням, а також замовленням постійних клієнтів.

📌 Після того, як електронне замовлення надійде в компанію на обробку, на вказану при оформленні замовлення електронну пошту покупця надішле повідомлення про прийняте замовлення. Далі на електронну скриньку будуть надходити повідомлення зі змінами етапів виконання та поточними статусами замовлення та коментарями.

📌 Покупцеві може зателефонувати менеджер, щоб дізнатися додаткову інформацію на замовлення. Як правило, якщо виникають питання, менеджер зв'язується з клієнтом протягом години, якщо замовлення надійшло у робочий час. Або вранці наступного робочого дня, якщо замовлення виконано у неробочий час.

📌 Менеджер може і не зв'язуватися з покупцем зовсім, якщо замовлення стандартне і клієнтом було вказано електронну скриньку, на яку йдуть повідомлення. Тому необхідно уважно стежити за інформацією, що надходить на електронну скриньку, а також перевіряти папку "Спам" у своїй пошті, оскільки туди може потрапити повідомлення від магазину.

💡 Докладніше про умови замовлення та повернення можна дізнатися на сторінці нашого сайту Допомога, а про новини компанії AllParts на сторінці — Новини або у FACEBOOK.

🛡️ УВАГА! У мережі існують десятки фірм з найменуванням Allparts, тому перед замовленням переконайтеся, щоб номер телефону / вайберу або телеграм, за яким ви замовляєте, був присутній на сайті нашої фірми на сторінці Контакти.

❗ Працюємо зараз, на жаль, за 100% передоплатою, склади не відпускають товар без повної передоплати. Відправляємо запчастину безпосередньо на клієнта зі складу, де ця запчастина знаходиться. Можливий самовивіз в Харкові після передоплати та за попереднім погодженням з менеджером.

  • Замовлення відправляється клієнту тільки після його часткової або повної* оплати!
  • Мінімальний розмір замовлення для товарів на складах в Україні (1-4 дні) – від екв. 10 євро!**
  • Мінімальний розмір замовлення для товарів на закордонних складах (на замовлення, від 5 днів) – 100 Євро***.

____________________________

* - повна передоплата потрібна для замовлення кілець, вкладишів, прокладок у плівковій упаковці (комплектів прокладок), запчастин електрики, кузовних та габаритних вузлів та агрегатів, а також для товарів із закордонних складів "під замовлення" та для незворотніх (розпродажних) запчастин.

** - якщо сума замовлення (або ціна запчастини) менша за еквівалент 10 євро, то можна зробити замовлення тільки з урахуванням нарахування додаткових транспортних витрат по переміщенню товару для відправки в офіс компанії (завжди індивідуально - від 50 до 150грн., залежно від дальності переміщення).

*** - уважно перевіряйте номери та застосованість запчастин, що замовляються на закордонних складах, оскільки ці позиції не підлягають поверненню.