(096) 088-55-23 (098) 500-86-17 (050) 401-28-70 (093) 185-42-82
Товаров: 0 шт.
Сумма: 0 грн.

10-05-2023
Умови гарантії на компресор кондиціонера автомобіля

Умови гарантії на компресор кондиціонера автомобіля

❗ Дуже часто компресори кондиціонера виходять з ладу через те, що продукти зносу (тирса, стружка) женуться по системі і потрапляють у поршневу систему компресора. І відбувається найстрашніше – заклинювання компресора. Після цього він не ремонтується і потрібна лише заміна.

ВАЖЛИВО!

Для збереження гарантії на компресор кондиціонера при його заміні обов'язково потрібно:

  1. Змінити осушувач конденсера або радіатор кондиціонера в зборі з осушувачем. Там можуть залишатися продукти зносу що можуть спричинити потрапляння абсорбуючого наповнювача фільтра осушувача до системи.
  2. Повністю промити систему та очистити трубопроводи системи кондиціювання під тиском. Інакше продукти зношування, що залишилися від старого кондера, наприклад, стружка від вироблення, може потрапити в поршневу систему нового компресора і заклинити вал, що призведе до купівлі нового дорогого компресора, оскільки це не буде гарантійним випадком.
  3. Ремонт системи авто кондиціонера повітря або встановлення його деталей повинні виконуватися тільки сертифікованими і навченими спеціалістами.
  4. Порядок демонтажу або встановлення компресора приводиться відповідно офіційному керівництву по ремонту автомобіля.
  5. Закривайте кришками відкриті фітинги одразу після від'єднання шлангів або інших частин, щоб не допустити потрапляння забруднень і вологи в систему.
  6. При необхідності очищення системи циркуляції хладогенту використовуйте відповідне промивальне обладнання та спеціалізовану рідину.
  7. Обов’язково потрібно замінити фильтр осушувач, конденсор та клапан ТРВ, якщо в системі присутнє брудне масло з елементами металевої стружки.
  8. При встановленні компресора кондиціонера злийте з картера компресора транспортувальне мастило.
  9. Залийте оригінальне компресорне мастило або його аналог, рекомендований заводом-виробником під дану систему кондиціонування, в потрібному обсязі з аналогічною в'язкістю.
  10. При встановленні нового компресора кондиціонера Denso обов'язково використовувати оригінальне мастило згідно з технічними вимогами виробника.

💡 У Наряд-замовленні на СТО, під час встановлення нового компресора кондиціонера, має бути зазначений перелік цих робіт та умов. Збережіть собі Наряд-замовлення з печаткою СТО - це ваша гарантія на компресор кондиціонера, якщо вийде з ладу протягом 6 місяців гарантійного терміну з моменту його придбання. Тому встановлюйте компресор кондиціонера на ваш автомобіль лише у перевірених спеціалізованих автомайстернях, а не в гаражі у дядька Петі.

Звертайтесь до менеджерів компанії AllParts за підбором та процінкою кондиціонерів.

1. Загальні умови гарантії

1.1. гарантійний термін становить:

  • новий компресор кондиціонера - 6 (шість) місяців з дати продажу;
  • новий компресор TM DENSO – 12 (дванадцять) місяців з дати продажу;
  • відновлений компресор кондиціонера - 6 (шість) місяців з дати продажу;
  • комплектуючі системи кондиціонування - 3 (три) місяці з дати продажу;
  • послуга з ремонту компресора кондиціонера та системи кондиціювання - 6 (шість) місяців з дати продажу;

1.2. в разі ремонту агрегату чи автомобіля, гарантія поширюється тільки на виконані роботи та використані комплектуючі;

1.3. агрегати підлягають поверненню або обміну протягом 14 днів з моменту продажу, за умови відсутності слідів монтажу, збереження цілісності заводської упаковки та гарантійних пломб;

1.4. Постачальник не компенсує вартість витрат на зняття і встановлення, послуги транспортних компаній, тех. рідини, прокладки та інші витратні матеріали, які пов’язані з несправністю агрегату;

1.5. термін гарантії починається з дати продажу товару Покупцеві. Датою продажу вважається дата отримання товару на складі компанії-перевізника або дата отримання товару на складі Постачальника. У разі встановлення агрегату на сервісі Постачальника, датою початку гарантійного обслуговування вважається дата випуску автомобіля Покупця з сервісу;

1.6 гарантійне обслуговування здійснюється тільки після надання Покупцем агрегату/запчастини на склад Постачальника або після надання автомобіля Покупцем на СТО Постачальника;

1.7. у разі визначення поломки як не гарантійний випадок, Покупець зобов'язаний компенсувати Постачальнику всі витрати, пов'язані з доставкою агрегату, діагностикою та іншими витратами, якщо такі були присутні;

1.8. у разі виникнення зміни в роботі встановленого або відремонтованого агрегату чи запчастини (сторонні шуми, нерівномірна робота та ін.), покупець зобов'язаний негайно припинити експлуатацію транспортного засобу та зв'язатися з представником Постачальника для консультації про можливість подальшої експлуатації. Постачальник залишає за собою право відмовити Покупцеві в гарантійному обслуговуванні в разі невиконання цього пункту;

1.9. Постачальник несе відповідальність за все майно Покупця, яке знаходиться на території Постачальника на протязі всього періоду гарантійних розглядів.

1.10. Постачальник не несе відповідальність за збереження особистих речей, залишених в транспортному засобі Покупцем.

2. Зобов'язання Постачальника по розгляду рекламації:

2.1. рекламація розглядається та ухвалюється рішення протягом 14 днів з моменту надходження агрегату і документів, зазначених у пункті 3;

2.2. в разі задоволення рекламації агрегат підлягає ремонту без додаткових фінансових витрат замовником;

2.3. заміна агрегату на аналогічний (при наявності відповідного на складах компанії) або повернення грошових коштів (по проходженню 14-ти денного терміну з дня продажу) за куплений товар можливе тільки при не ремонтопридатності старого;

2.4. в разі незадоволення рекламації - повідомити замовника про повернення наданого агрегату (запчастини) без надання послуг по його ремонту. Якщо замовник в 7-денний термін з моменту відповіді не забере агрегат (запчастину) або автомобіль з філії, то Постачальник не несе відповідальності за його зберігання;

2.5. у разі, якщо несправність агрегату або запчастини визнається гарантійною, то Постачальник зобов’язується безкоштовно перевстановити агрегат тільки в разі його первинного встановлення на сервісі Постачальника.

3. Для розгляду рекламації замовник повинен надати наступний пакет документів:

3.1. гарантійний талон на агрегат;

3.2. копію наряд-замовлення СТО на встановлення і зняття запчастини із записом про гарантійні зобов'язання і змістом повної інформації про СТО (назва, адреса, телефони і т. д.), про автомобіль (марка, модель, рік випуску, двигун, № кузова, пробіг);

3.3. накладну або чек, згідно з якими рекламаційний агрегат (запчастина) був придбаний;

3.4. акт рекламації, заповнений на СТО, де встановлювався агрегат (запчастина), з повними даними про автомобіль (номер кузова, параметри двигуна, пробіг автомобіля на момент встановлення і на момент зняття запчастини) з описом дефекту агрегату (запчастини).

4. Гарантійні зобов'язання не поширюються в наступних випадках:

4.1. відсутній один або кілька документів, передбачених в пункті 3;

4.2. здійснювалося неправильне зберігання, догляд або транспортування агрегату;

4.3. проводився монтаж і/або демонтаж з порушенням технологічного процесу;

4.4. відбулося механічне пошкодження внаслідок автомобільної аварії;

4.5. вихід з ладу елементів системи кондиціонування спровокував несправність компресора кондиціонера, руйнування фільтра осушувача, потрапляння абсорбуючого наповнювача в систему;

4.6. виявлено факт потрапляння води, масла, інших технічних рідин на підшипник приводного шківа, електромагнітну муфту, фрикційну пластину, гумовий приводний демпфер, електропроводку, електророз'єм;

4.7. виявлені не співвісність приводного ременя, несправність натяжних роликів, проміжних роликів, демпферного шківа колінчастого валу, обгінної муфти генератора;

4.8. проводився монтаж компресора на двигун, посадочні місця якого мають пошкодження, сколи, вм'ятини, впливи тимчасових факторів у вигляді корозії, окислення;

4.9. монтаж компресора на двигун проводився без напрямних втулок, якщо вони передбачені заводом-виробником;

4.10. компресор вийшов з ладу через надмірну кількість люмінесцентного барвника в маслі;

4.11. компресор вийшов з ладу через низький або високий обсяг хладону/масла в системі;

4.12. в компресорі виявлено наявність сміття, піску, алюмінієвої стружки, бруду, масла темного кольору, чорного масла з елементами зносу компресора, гумових частин від ущільнень, часток герметика, згустків згорнутого масла, іржі, води, залишків промивної рідини;

4.13. мала місце експлуатація компресора, системи АС після виявлення дефекту;

4.14. при транспортуванні і зберіганні були відсутні заглушки, що перешкоджають попаданню вологи, бруду, пилу, сміття в компресор;

4.15. порушена цілісність пломб в результаті самостійного втручання в компресор, його ремонту, доробки, модернiзацiї або цікавості;

4.16. при встановленні компресора не був замінений фільтр-осушувач;

4.17. монтаж компресора проводився на непромиту систему спеціальним хладоном, не замінений конденсор (радіатор кондиціонера), в разі масла темного кольору, чорного масла з елементами зносу компресора.

5. Рекомендації з встановлення та експлуатації:

5.1. ремонт системи авто кондиціонера повітря або встановлення його деталей повинні виконуватися тільки сертифікованими і навченими спеціалістами;

5.2. порядок демонтажу або встановлення компресора приводиться в відповідному офіційному керівництві по ремонту автомобіля;

5.3. закривайте кришками відкриті фітинги одразу після від'єднання шлангів або інших частин, щоб не допустити потрапляння забруднень і вологи в систему;

5.4. при необхідності очищення системи циркуляції хладогенту використовуйте відповідне промивальне обладнання та спеціалізовану рідину;

5.5. обов’язково потрібно замінити фильтр осушувач, конденсор та клапан ТРВ, якщо в системі присутнє брудне масло з елементами металевої стружки;

5.6. при встановленні компресора кондиціонера злийте з картера компресора транспортувальне мастило, залийте оригінальне компресорне мастило або його аналог, рекомендований заводом-виробником під дану систему кондиціонування, в потрібному обсязі з аналогічною в'язкістю.

5.7 при встановленні нового компресора кондиціонера Denso обов'язково використовувати оригінальне мастило згідно з технічними вимогами виробника.

🔹 Ми пропонуємо як нові, так і відновлені компресори кондиціонера з гарантією. Компресори реставруються на європейських заводах-виробниках компресорного обладнання, змінюється вся начинка, сальники, підшипники, поршнева група та інше, забарвлюється антикором і запускається на стенд під пікові навантаження та заповнюється маслом для транспортування. У результаті маємо, фактично, нову запчастину, за ціною в 2-3 рази нижчою за нову оригінальну, причому з гарантією. Вибрати та купити кращий компресор кондиціонера для автомобіля дуже легко на нашому сайті.

Компрессор кондиционера Cargo 240938Гарантия но компрессор кондиционера автомобиляГарантийные условия автомобильного компрессора кондиционера