(096) 088-55-23 (098) 500-86-17 (050) 401-28-70 (093) 185-42-82
Товаров: 0 шт.
Сумма: 0 грн.

26-07-2023
Правила встановлення гідропідсилювача керма та умови гарантії

Правила встановлення гідропідсилювача керма та умови гарантії

Середній ресурс насоса гідропідсилювача керма (далi - ГУР або ГПК) для легкового автомобіля може змінюватись в залежності від виробника та якості насоса, умов експлуатації та регулярності технічного обслуговування. У середньому він може становити від 100 тисяч до 200 тисяч кілометрів пробігу, але це лише орієнтовні значення і не є точними.

Ознаки виходу з ладу насоса гідропідсилювача керма

  • Шуми та стукіт в районі насоса при роботі системи рульового управління.
  • Збільшене зусилля на кермо при повороті.
  • Подтікання гідропідсилювача або виявлення масляних плям під автомобілем.
  • Підвищений рівень шуму та вібрацій на кермi у русі.
  • Нерівномірність зусилля на кермі під час руху.
  • Щоб продовжити термін служби насоса гідропідсилювача та запобігти його виходу з ладу, рекомендується дотримуватися деяких правил догляду.

Правила догляду за насосом ГУР

  • Регулярний огляд: При проведенні технічного обслуговування обо самостiйно при оглядi автомобіля слід перевіряти стан компонентів системи ГУР, включаючи ремені, шланги і з'єднання. Перевіряти рівень рідини гур у бачку, робити заміну рідини (олії) гур раз на 1—2 роки, або якщо змінився її колір.
  • Регулярне обслуговування: Дотримуйтесь рекомендацій виробника щодо заміни олії в гідропідсилювачі та системі ГУР. Регулярна заміна олії допоможе підтримувати нормальну роботу насоса. При експлуатації автомобіля, продукти зносу, що утворюються в різних парах тертя насоса гідропідсилювача, рульової рейки або редуктора, призводять до засмічення отворів і виступають як абразивний матеріал, що викликає прискорене зношування механізмів та їх сполучень. Видалення старої рідини та промивання дозволяють здійснити комплексне очищення всієї системи гідропідсилювача керма.
  • Перевірка на протікання: Періодично оглядайте систему ГУР на течію масла. Якщо виявлено виток, його слід негайно усунути.
  • Використання рекомендованої рідини: При заміні масла або доливки слід використовувати рідину, рекомендовану виробником автомобіля.
  • Уникайте надмірного навантаження: Постарайтеся уникати ситуацій, коли на кермовому колесі сильне зусилля, наприклад, при маневруванні на стоянці або на дорогах з поганим покриттям. Особливо небажано обертати кермом, коли колесо вперлося в бордюр або в іншу перешкоду.
  • Дотримуйтесь інструкцій з експлуатації: Уважно прочитайте посібник з експлуатації автомобіля та дотримуйтесь рекомендацій щодо догляду за системою ГУР.

🛡️ Дотримання зазначених правил допоможе підтримувати добрий стан насоса гідропідсилювача керма та зменшити ймовірність його передчасного виходу з ладу.

Правила з встановлення та експлуатації насоса гур

1. Повністю злити стару рідину гідропідсилювача керма і замінити гідравлічний фільтр (найчастіше розташований в бачку, а також іноді фільтр є частиною бачка і в цьому випадку потрібна заміна бачка «А» /на схемі нижче/ в зборі з фільтром).

2. В тому випадку якщо новий шків не йде в комплекті з насосом (попередньо уточнити у продавця), необхідно рідний шків «B» перекрутити /перепресувати на новий насос.

3. Встановити насос «C» на штатне місце, встановити приводний ремінь «E» (якщо насос має шестерний чи іншої привід – встановити зачеплення згідно рекомендацій виробника), закріпити насос болтами «D».

4. Витягти пробки (заглушки) з отворів для штуцерів, приєднати рукава (маслопроводу) низького «G», і високого «H» тиску (якщо проводитися заміна бачка - не переплутайте трубки «входу F» і «виходу G» рідини!).

5. Промити систему гідропідсилювача керма, використовуючипромивальне мастило (не менше 5-ти літрів).

6. Заповнити систему гідравлічним маслом, необхідним для даної моделі автомобіля.

7. Після промивання промивальне масло повинно бути повністю видалено (витіснене) з системи оригінальним мастилом.

8. Під час промивання необхідно стежити за рівнем рідини і не допускати масляного голодування насоса гідропідсилювача, а також необхідно провести кілька циклів обертання кермом від упору до упору.

9. Перевірити і при необхідності (при відсутності автоматичного натяжителя) відрегулювати натяг приводного ременя (надмірно сильно натягнутий ремінь може привести до виходу з ладу опорного підшипника або втулки насоса гідропідсилювача).

10. Перевірити і при необхідності відрегулювати рівень рідини в розширювальному бачку.

Схема установки насоса гур

Загальні умови гарантії для придбаного насосу ГУР

💡 Чи надається гарантія на насос ГУР, що купується, потрібно уточнювати у менеджера перед покупкою. Далеко не всі бренди і не всі постачальники підтримують гарантію на свою продукцію.

  1. Гарантійний термін насосу гідропідсилювача керма, зазвичай, становить - 6 (шість) місяців з моменту продажу, але не більше 20 тисяч кілометрів пробігу автомобіля.
  2. Постачальник не компенсує вартість витрат на зняття і встановлення, послуги транспортних компаній, тех. рідини, прокладки та інші витратні матеріали, які пов’язані з несправністю агрегату.
  3. Термін гарантії починається з дати продажу товару Покупцеві. Датою продажу вважається дата отримання товару на складі компанії перевізника або дата отримання товару на складі постачальника. У разі встановлення агрегату на сервісі Постачальника, датою початку гарантійного обслуговування вважається дата випуску автомобіля Покупця з сервісу.
  4. Гарантійне обслуговування здійснюється тільки після надання (повернення) Покупцем агрегату/запчастини на склад Постачальника або після надання автомобіля Покупцем на СТО Постачальника.
  5. У разі визначення поломки як не гарантійний випадок, Покупець зобов'язаний компенсувати Постачальнику всі витрати, пов'язані з доставкою агрегату, діагностикою та іншими витратами, якщо такі були присутні.
  6. У разі виникнення зміни в роботі встановленого або відремонтованого агрегату чи запчастини (сторонні шуми, нерівномірна робота та інше), покупець зобов'язаний негайно припинити експлуатацію транспортного засобу та зв'язатися з представником Постачальника для консультації про можливість подальшої експлуатації.
  7. ❗ Постачальник залишає за собою право відмовити Покупцеві в гарантійному обслуговуванні в разі невиконання одного з цих пунктiв.

Для розгляду рекламації замовник повинен надати наступний пакет документів:

  1. Надати свої дані (піб та номер телефону) для ідентифікації та дати покупки в електронному журналі замовлень інтернет-магазину.
  2. Копію наряд-замовлення СТО на встановлення і зняття запчастини зi змістом повної інформації про СТО (назва, адреса, телефони і т. д.), про автомобіль (марка, модель, рік випуску, двигун, № кузова, пробіг).
  3. Накладну або чек, якщо надавалися, згідно з якими рекламаційний агрегат (запчастина) був придбаний.
  4. Акт рекламації, заповнений на СТО, де встановлювався агрегат (запчастина), з повними даними про автомобіль (номер кузова, параметри двигуна, пробіг автомобіля на момент встановлення і на момент зняття запчастини) з описом дефекту агрегату (запчастини).

🛑 Гарантійні зобов'язання НЕ поширюються в наступних випадках

  1. Гарантія не передбачена постачальником та/або брендом або не надавалася при покупці.
  2. При відсутності документів, що підтверджують купівлю насосу гур (накладної, товарного чека), або запису в електронному журналі продажу інтернет-магазину.
  3. При відсутності документів, що підтверджують купівлю насосу гур (накладної, товарного чека), або запису в електронному журналі продажу інтернет-магазину.
  4. Якщо агрегат встановлюється не на СТО та без Акту виконаних робіт (Замовлення-наряду), завірених відміткою СТО із зазначенням дати, вин коду, пробігу на момент встановлення, переліку виконаних робіт тощо.
  5. При виникненні несправностей в результаті дій третіх осіб (непрофесійне виконання робіт на іншому автосервісі, порушення гарантійної маркування) або дії непереборної сили пожежі повені або ДТП.
  6. В разі невиконання вимог по промивці системі, наявності металевої стружки в системі гідропідсилювача керма та мастила з елементами зносу.
  7. При відсутності підтвердження, що придбання агрегату здійснювалося саме у цього продавця (постачальника) або невідповідності відомостей iз датою та місцем продажу товару, та при неможливості однозначної ідентифікації насосу гур, що саме вiн був проданий, а не підмінений покупцем при поверненні виробом іншої фірми.
  8. При виявленні попадання сторонніх предметів, рідин, комах всередину пристрою.
  9. Самостійне встановлення покупцем або третіми особами додаткових пристроїв, не передбачених виробником (якщо агрегат встановлюється на автомобіль, який бере участь в перегонах / змаганнях).
  10. Обладнання експлуатувалося з відхиленням від встановлених норм мережі електроживлення.
  11. При порушенні положень, викладених у рекомендаціях по встановленню та експлуатації.
  12. При наявності несправностей інших елементів системи гідропідсилювача керма, рульової колонки, а також у підвісці автомобіля.

🛡️ У будь-якому разі компанія AllParts зробить все можливе, щоб товар куплений у нас, був прийнятий постачальником за гарантією за умови, що гарантія існує і покупцем не порушено гарантійних умов та термінів.