🔹 Популярні бренди гальмівних дисків та колодок можуть відрізнятися залежно від регіону, моделі автомобіля, місцевих переваг автолюбителів, рекламних компаній-виробників та постачальників, інших факторів. Проте, на підставі відгуків майстрів СТО та покупців, фахівці AllParts.com.ua склали рейтинг кращих гальмівних колодок та дисків, який носить більш суб'єктивний характер, але ґрунтується на об'єктивних фактах.
ТОП-20 гальмівних дисків та колодок для європейських автомобілів*
- ATE.
- Textar.
- Brembo.
- Zimmermann.
- TRW.
- Ferodo.
- Remsa / Roadhouse, Icer.
- Hella Pagid.
- Bosch.
- Delphi.
- Febi / Swag.
- LPR.
- A.B.S.
- Metelli / Cifam.
- Jurid / Bendix.
- NK, Wagner.
- Meyle, Bremsi.
- ABE, Kavo Parts.
- Rotinger.
- Kamoka, Denckermann, Goodrem.
---------------------------------------------------
👉 * - натисніть на назву відповідного бренду у рейтингу та дізнаєтеся більш детальну інформацію та відгуки про виробника.
ТОП-10 гальмівних колодок та дисків для японських та корейських автомобілів
- Nisshinbo.
- NiBK.
- Akebono.
- Hi-Q/Sangsin, Mando, HSB (Hong Sung Brake).
- Japko.
- Blue Print.
- CTR.
- Speedmate.
- Kashiyama.
- Parts-Mall, Nipparts, Ashika.
Народний рейтинг гальмівних колодок **
- Profit.
- Rider.
- Solgy.
- Q-Fix.
- Febest.
---------------------------------------------------
👉 ** - це бюджетні гальмівні колодки у покупців в Україні за критерієм ціна-якість. Усі бренди приблизно в одній ціновій категорії та приблизно однакового діапазону якості та ресурсу +/-, тому важко відсортувати за рейтингом в цілому. Все буде ходити, але ресурс може бути нижчим, ніж у топових виробників, або можливі попискування, свист або зайва пильність від цих колодок, хоча й ці бренди народного рейтингу можуть порадувати якістю гальмування та ресурсом. У разі все вирішує ціна.
Ознаки зношування та виходу з ладу гальмівних дисків
- Шуми: Сторонні шуми при гальмуванні можуть вказувати на зношування або несправність гальмівних дисків.
- Вібрації: Вібрації в кермі або педалі гальма під час гальмування говорять про проблеми з гальмівними дисками.
- Поява тріщин: Візуальна перевірка наявності тріщин на поверхні дисків підтверджує їх знос.
- Нерівномірне зношування: Якщо диск зношений нерівномірно, це може бути ознакою проблем з гальмівною системою.
- Деформація: Деформація або вм'ятина на поверхні диска вказує на проблеми.
Середній ресурс гальмівних дисків
✔ Середній термін використання гальмівних дисків залежить від умов експлуатації, стилю водіння та якості матеріалів. У середньому гальмівні диски прослужать від 80.000 до 120.000 кілометрів. Однак це може змінюватись в залежності від конкретних обставин. Важливо регулярно проводити технічне обслуговування гальмівної системи та замінювати диски за необхідності, щоб забезпечити безпеку та ефективність гальмування.
Ознаки зношування гальмівних колодок
- Шуми: Скрипи, скрегіт або стукіт при гальмуванні швидше за все свідчить про знос колодок.
- Вібрації: Вібрації в кермі або педалі гальма можуть вказувати на проблеми з гальмівними колодками.
- Довгий гальмівний шлях: Якщо автомобіль вимагає більш довгого шляху для повної зупинки, це говорить про проблеми з гальмами.
- Візуальна перевірка: Багато гальмівних колодок оснащені індикаторами зносу, які легко візуально перевірити через отвори в колісних дисках. У більшості випадків рекомендується замінювати гальмівні колодки, коли залишковий шар становить приблизно 3-4 міліметри.
- Неправильне гальмування: Якщо автомобіль гальмує нерівномірно і з можливим розворотом керма, ймовірно, одна з колодок більш зношена, ніж інша.
Середній ресурс гальмівних колодок
✔ Середній термін життя гальмівних колодок залежить від багатьох факторів, включаючи стиль водіння, умови експлуатації, тип гальмівної системи та якість використаних матеріалів. У середньому дискові гальмівні колодки можуть прослужити від 30.000 до 50.000 кілометрів, а барабанні гальмівні колодки від 50.000 до 80.000 кілометрів.
✔ При цьому задні дискові гальмівні колодки можуть відходити до заміни на 10-20 тисяч км. більше ніж передні. Це пов'язано з тим, що гальмівне зусилля розподіляється по осях не рівномірно і на передню вісь припадає в середньому 55-70% зусилля гальма, тоді як на задню вісь менше, відповідно, 30-45%.
Періодичність заміни гальмівної рідини
🛠 Періодичність заміни гальмівної рідини залежить від кількох факторів, таких як тип гальмівної рідини, умови експлуатації автомобіля та рекомендації виробника. Однак зазвичай рекомендується змінювати гальмівну рідину приблизно кожні 1-3 роки або 40.000 км пробігу.
💡 Важливо, що гальмівна рідина є гігроскопічною, що означає, що вона добре притягує вологу з повітря. За наявності вологи в гальмівній системі ймовірно утворення корозії та погіршення характеристик рідини, що може призвести до зменшення ефективності гальм.
❗ Якщо рівень вологи в гальмівній рідині стає занадто високим, це може призвести до кипіння рідини при високих температурах, що, у свою чергу, призведе до погіршення гальмівних характеристик та підвищення ризику поломки гальм.
🛡️ Регулярна перевірка гальмівної системи та заміна зношених гальмівних дисків, колодок та гальмівної рідини вчасно допоможуть підтримувати ефективність гальмування та забезпечувати безпеку водіння. Якщо ви помічаєте зміни в роботі гальм або бачите погіршення прозорості гальмівної рідини, рекомендується звернутися до сервісного центру для додаткової діагностики та, при необхідності, заміни.
🔺 Звертайтесь до менеджерів компанії AllParts за підбором та процінкою запчастин гальмівної системи, колодок та дисків, найкращих тросів ручника та інших запчастин для вашого автомобіля.