🔹 Популярність брендів гальмівних тросів та тросів ручного гальма серед автолюбителів може змінюватись в залежності від регіону, марки та моделі авто, побажань власників автомобілів, наявності саме у цьому місті та у цей час необхідної деталі, бюджету автовласника, інших факторів. Проте, на підставі відгуків майстрів СТО та покупців, фахівці AllParts.com.ua склали рейтинг кращих гальмівних тросів, який носить більш суб'єктивний характер, але ґрунтується на об'єктивних фактах.
ТОП-5 брендів гальмівних тросів для європейських автомобілів
ATE – німецький бренд відомий своїми високоякісними компонентами гальмівних систем.
TRW – виробник автокомпонентів, частина ZF Group (Німеччина). Відомий своїми гальмівними системами для європейських автомобілів.
Brembo – цей італійський бренд славиться своєю продукцією для спортивних автомобілів, але також виготовляє компоненти для масового ринку.
Bosch – один із провідних виробників автомобільних запчастин, включаючи гальмівні системи.
Ferodo – німецький бренд із довгою історією, особливо популярний серед водіїв європейських автомобілів.
👉 * - натисніть на назву відповідного бренду у рейтингу та дізнаєтеся більш детальну інформацію та відгуки про виробника.
ТОП-5 виробників тросів ручного гальма для японських та корейських автомобілів
Seiken, Nissin – японські виробники, які спеціалізується на компонентах гальмівних систем. Однак на українському ринку запчастин практично не зустрічаються у продажу.
Sangsin Brake, Mando – південнокорейські виробники, які постачають свою продукцію як на первинний, так і на вторинний ринок.
Blue Print – виробник та пакувальник автозапчастин, включаючи гальмівні троси, що орієнтується на азіатські автомобілі.
Nipparts, Ashika, Jakoparts – європейські пакувальники автозапчастин, включаючи гальмівні троси, в основному, для азіатськіх автомобілів.
Parts-Mall, Nakamoto – корейський та тайваньский виробники та пакувальники автозапчастин, у тому числі гальмівних систем.
👉 ** - це бюджетні гальмівні троси у покупців в Україні за критерієм ціна-якість. Усі бренди приблизно в одній ціновій категорії та приблизно однакового діапазону якості та ресурсу +/-, тому важко відсортувати за рейтингом в цілому. Все буде ходити, але ресурс може бути нижчим, ніж у топових виробників, хоча й ці бренди народного рейтингу можуть порадувати якістю гальмування та ресурсом. У разі все вирішує ціна.
Ознаки зношування гальмівних тросів автомобіля
Тугість або заїдання важеля ручного гальма: коли трос зношений або починає іржавіти, його рухливість знижується, що призводить до утруднення використання ручного гальма.
Нерівномірне гальмування: якщо трос пошкоджений, один із коліс може гальмувати слабше або сильніше за інший.
Повільне або неповне повернення важеля гальма у вихідне положення: якщо механізм заїдає, трос може бути частково натягнутий навіть за опущеного ручника.
Шуми або скрип під час використання ручного гальма: це може свідчити про тертя троса про корпус або його пошкодження.
Візуальний огляд: наявність іржі, тріщин або пошкоджень на тросі – явна ознака зношування.
Середній ресурс троса ручного гальма
🛠 Середній ресурс троса ручного гальма становить від 80 до 150 тисяч кілометрів, проте це залежить від умов експлуатації автомобіля, клімату і частоти використання ручного гальма. В умовах суворого клімату, де високі перепади температур та вологості, трос може зношуватися швидше. Якщо водій забуває відпустити трос ручного гальма і робить це часто, це істотно знижує його ресурс.
Види гальмівних тросів
За конструкцією троса:
Одножильні троси: складаються з одного товстого дроту. Використовуються рідше, оскільки менш гнучкі.
Багатожильні троси: складаються з безлічі тонких дротів, скручених в одну нитку. Вони більш гнучкі та зносостійкі, тому застосовуються частіше, особливо на велосипедах та мотоциклах.
За типом оболонки:
Спіральна оболонка (оплітка): є багатошаровою конструкцією з дроту, скрученого в спіраль. Зазвичай така оболонка покрита пластиком. Вона гнучка, але може бути схильна до стиснення, що може вплинути на ефективність гальмування.
Лінійна оболонка (незалежна нитка): усередині знаходяться нитки, які розташовані паралельно одна до одної, що запобігає стиску при гальмуванні. Такі оболонки забезпечують більш точне гальмування та менше тертя усередині троса.
За призначенням:
Велосипедні троси: зазвичай використовуються для механічних гальм та мають стандартний діаметр (наприклад, 1,5 мм).
Мотоциклетні та автомобільні троси: відрізняються більшою міцністю та товстішим діаметром, оскільки передають більше зусилля. Часто такі троси посилені додатковими шарами зносостійких матеріалів.
Троси для ручного гальма (в автомобілях): як правило, товщі та довговічніші, оскільки працюють в умовах більшої напруги та навантаження.
За матеріалами:
Сталеві троси: найбільш поширені завдяки своїй міцності та доступності. Однак згодом можуть іржавіти, якщо не захищені.
Нержавіючі сталеві троси: більш стійкі до корозії та краще підходять для експлуатації у несприятливих погодних умовах.
Тефлонові або полімерні покриття: використовуються для зменшення тертя всередині оболонки, що робить гальмування більш плавним і збільшує довговічність троса.
🔺 Звертайтесь до менеджерів компанії AllParts.com.ua, щоб вибрати найкращій трос ручника, або гальмівні колодки, диски та інші запчастини для вашої автівки.